Tuen saaminen on helppoa, ja käytämme Freshdesk-tikettijärjestelmää kaikkien kriittisten ja tavanomaisten pyyntöjen hallintaan.
Tukipyyntö
Suorin tapa saada apua on lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected], jolloin luodaan tukipyyntö.
Jos ongelmasi on kiireellinen, saat vastauksen vielä nopeammin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Voit myös luoda uuden tiketin alla olevalla lomakkeella. Lue lisää tukipalvelustamme täältä.
Puhelintuki
Jos sinulla on suuri tai monisivustopaketti, olet myös saanut puhelinnumeron, johon voit soittaa kriittisissä ongelmatilanteissa. Tarkista tämä numero saamastasi tervetuliaissähköpostista tai kuukausiraportista.
Uusi tukipyyntö
Luo tukitiketti
"*" näyttää pakolliset kentät