Kaksi tukitasoa (”tavallinen” ja ”kriittinen”) takaavat, että saat tarvitsemasi avun silloin, kun sitä tarvitset. Freshdesk-tukipalvelumme on käytettävissä 24/7, ja vastaamme pyyntöihin mahdollisimman pian.
Oman verkkosivuston rakentaminen on täysin mahdollista, etenkin kun saatavilla on paljon valmiita liitännäisiä ja teemoja. Joskus voit kuitenkin törmätä ongelmiin ja tarvita neuvoja. Sitä varten me olemme täällä.
Tavalliset pyynnöt
Voit lähettää tavallisen tukipyynnön kaikesta sellaisesta, mikä ei vaadi välitöntä vastausta. Vastausaika on sopimuksestasi riippuen muutaman päivän sisällä. Tavallisia kysymyksiä ovat esimerkiksi lisäosasuositukset, yhteydenottolomakkeen sähköpostin lähetyspaikan muuttaminen, sivuston tekstin muokkaaminen ja muut käyttöön liittyvät ongelmat. Huomaa, että emme tee työtä puolestasi (ellei toisin sovita), mutta lähetämme sinulle kuvakaappauksia ja tietoa siitä, miten voit tehdä sen itse.
Tavalliset tukipalveluidet pyynnöt voit lähettää osoitteeseen: [email protected].
Kriittiset pyynnöt
Kriittiset ongelmat käsitellään mahdollisimman pian, ja ne ovat merkittäviä asioita, kuten käyttökatkoksia, sivuston varmuuskopioiden palauttamista ja muita ongelmia, jotka aiheuttavat sivustollesi käyttökatkoksia.
Kriittiset pyynnöt voit lähettää osoitteeseen: [email protected].
Laskutettavat työt
Jos lähetät pyyntöjä, jotka eivät ole tukipyyntöjä, mutta haluat jonkun hoitavan ne puolestasi, se katsotaan laskutettavaksi työksi, ja siitä laskutetaan vastaavasti. Jos työ on laskutettavaa, kerromme sinulle etukäteen, mitä veloitamme, ja voit hyväksyä kustannukset ennen työn aloittamista.
Jos lähetät tärkeitä muutoksia, jotka haluat tehdä mahdollisimman pian. Työ laskutetaan 150 %:lla normaalista hinnastamme. Näin varmistamme, että kriittinen tukikanavamme ei jumiudu laskutettavaan työhön ja että nopeat vasteaikamme pysyvät asianmukaisen nopeina.